Saturday, November 8, 2008

GM u Rusiji otvorio pogon za sklapanje automobila

GM u Rusiji otvorio pogon za sklapanje automobila

General Motors (GM) je danas otvorio 300 miliona dolara vrednu, fleksibilnu fabriku za sklapanje automobila u Sankt Peterburgu u Rusiji. Fabrika će pored već ostvarenog GM-ovog kapaciteta od 100.000 vozila proizvoditi i dodatnih 70.000 vozila u zajedničkom projektu i partnerskim objektima u toj zemlji.


Proizvodiće terenska vozila Opel Antara i Chevrolet Captiva, a od kraja 2009.godine i novi Chevrolet Cruze kompaktno vozilo u sedan izvedbi. Fabrika ima fleksibilan, moderan dizajn koji može da ispratiti mnoštvo različitih modela.

"U potpunosti smo posvećeni našoj strategiji rasta u Rusiji." - rekao je Carl-Peter Forster, predsednik General Motors-a u Evropi. "Rusija ima mogućnosti da postane primarno evropsko tržište za GM već u 2009.godini. Sa pet jakih marki na tržištu, mi smo vodeći strani proizvođač. Ovu poziciju želimo i da sačuvamo."

GM-ova prodaja u Rusiji je porasla za 44% u periodu od januara do septembra 2008.godine, te tako nadmašila privredni rast od 23% i postigla rekord od 256.765 vozila. GM-ov udeo u tržištu je dostigao novi vrhunac of 10,9% u Rusiji, a 2006. godine udeo je bio tek 6,5%. U prvih devet meseci ove godine, Chevrolet je zadržao titulu ruske omiljene strane marke sa prodajom od 33,5% (ili 44.000 automobila i terenskih vozila) od ukupno 175.800 vozila. U istom periodu, Opel je bio brend sa najbržom stopom rasta u zemlji sa prodajom većom za 73% od preko 78.000 vozila.

GM u Rusiji otvorio pogon za sklapanje automobila

"Naš pogon u Sankt Peterburgu će raditi po istim visokim standardima koji su nam u poslednje vreme doneli glavne nagrade za kvalitet naših vozila." - rekao je Carl-Peter Forster. Nova fabrika, koja se nalazi u Šušariju u okolini Sankt Petersburga, zapošljavaće 1.700 ljudi. GM-ovi novi radnici su prošli kroz intenzivnu obuku vezanu za svetski proizvodni sistem kompanije, koji se fokusira na vrhunski kvalitet u svim procesima, kontinuiran razvoj i angažovanost radne snage.

Goran Sarić - Automagazin

No comments: