Tuesday, July 29, 2008

G.A.G.A. Bor Reli - Novi bodovi za Srđana Višnjića i Triglav Osiguranje

G.A.G.A. Bor Reli - Novi bodovi za Srđana Višnjića i Triglav Osiguranje

Dvojac XM Racing Team-a, Srđan Višnjić i Branislav Petrović (Renault Clio Sport) osvojili su treće mesto u generalnom i 1. mesto u klasi na upravo završenom G.A.G.A. Bor reliju, pokazavši konstantnu vožnju. Novi bodovi u generalnom plasmanu vozača svakako su važni, ali u Boru su se novim bodovima najviše radovali "XM Racing" i "Triglav osiguranje"...


"Naš cilj bio je osvajanje klupskih bodova. Ćimina pobeda (Ivan Mandić), moje prvo mesto i Dikina treća pozicija (Vladimir Zečević), bilo je dovoljno da pobedimo u konkurenciji klubova i ekipe sponzora. Klub XM Racing još uvek je na drugom mestu jer smo veliki zaostatak napravili ne vozeći prethodni reli. Ekipa sponzora "Triglav osiguranje" se učvrstila na vodećem mestu. Organizacija relija je bila za svaku pohvalu, ovo je definitivno najbolje oraganizovan Gagin reli. Ovoga puta nije bilo traktora i motokultivatora na stazi, jedina sugestija odnosila bi se na rad sudija upisa brzinca "Jasikovo". Pretpostavljam da su novi u poslu pa su se zbunili prilikom računanja. Sekunde su preračunavali tačno, ali su im minuti stvarali probleme. Ovo bi mogla da bude drugarska kritika, neka se malo potrude, nije to tako teška računica." istakao je Srđan Višnjić.

S obzirom da u Bor nije došao s ciljem pomera svoje granice brzine, Višnjić se odlučio na mirniju strategiju: "Već od samog početka, krenuli su zanimljivi događaji. Prvi brzinac dobija Duca Borković (Dušan), nešto oko pola sekunde ispred Vlade Petrovića. Ovo nisam očekivao, a pretpostavljam da nije ni Vlada. U sledećih nekoliko brzinaca odnosi u klasama su se stabilizovali, a svi smo pratili borbu između Vlade i Duce, i Milenceta (Mile Cvjetičanin) i Jolovca (Saša Ostojić). Posle 6. brzinca, razlika između prve dvojice u generalnom bila je tri sekunde a između Mileta i Jolovca nesto oko dve. Reli se rešava na sedmom brzincu gde Duca Borković izleće, na svu sreću prolazi bez ikakvih povreda, ali ne uspeva da nastavi reli. Drugog dana se rešio i drugi duel odustajanjem Jolovca na devetom brzincu, zbog kvara motora. Što se tiče rezultata Duce Borkovića, ni najmanje me nisu iznenadili. Očekivao sam da će se boriti sa Srđanom za prvo mesto u klasi i pretpostavljao sam da će tokom relija da se ubrzava. Vlada Petrović je vozio po mom mišljenju ispod svog uobičajenog tempa zbog nedostatka guma. Naime, vozio je na nekim ostacima jer je planirao prelazak na točkove od 18 cola. Lepa stvar koja me raduje je to što ocigledno imamo čemu da se nadamo, jer Duca i Ćima imaju još mnogo toga da pokažu. Svaka čast za njih dvojicu."

Goran Sarić - Automagazin

No comments: