Monday, January 19, 2009

Dva nova motora za Alfa Romeo MiTo

Dva nova motora za Alfa Romeo MiTo

Ovih dana na italijanskom tržištu startuje prodaja modela Alfa Romeo MiTo sa novim pogonskim agregatima. Slabija verzija motora 1.4 T-JET i manji turbodizel agregat proširiće ponudu dostupnih verzija...


Ko danas razmišlja o kupovini modela Alfa Romeo MiTo, na raspolaganju ima izbor od pet motora. Osnovnu motorizaciju čini atmosferski benzinski motor 1.4 (79 KS), a za one zahtevnije, tu su dve verzije turbo benzinskog motora iste zapremine: novi 1.4 T-JET (120 KS) i 1.4 T-JET (155 KS). Za one koji preferiraju dizel motore, tu je 1.6 JTD (120 KS), a sada je ponuda proširena sa manjim, 1.3 JTD agregatom snage 90 konjskih snaga, koji će prvo biti dostupan samo na italijanskom tržištu, a ubrzo i na drugim evropskim tržištima.

Dva nova motora za Alfa Romeo MiTo

Dolazak novog motora, 1.4 T-JET (120 KS) predstavlja osličan izbor za one kojima je osnovni atmosferski motor skroman, a snažniji turbo (155 KS) presnažan. Verzija od 120 konjskih snaga razvija 206 Nm pri 2 000 o/min i sposoban je da iz mesta do "stotke" MiTo lansira za samo 8,8 sekundi. U kombinovanom ciklusu vožnje, ovaj motor troši samo 6,1 litar na 100 pređenih kilometara.


Najmanji motor je 1.3 JTD, čija zapremina iznosi samo 1 248 cm3. Iako snaga od 90 KS nije za potcenjivanje, jasno je da je glavni smisao ovog motora minimalizacija potrošnje goriva. Ostaje nam da očekujemo supernažnu GTA verziju, koju pokreće turbo benzinski motor zapremine 1,8 litra, čija snaga će iznositi 230 konjskih snaga.

Alfa Romeo MiTo - dva nova agregata u ponudi


1.4 T-JET (120 KS)1.3 JTD (90 KS)
Zapremina motora (cm3):13681248
Broj cilindara / ventila : 4 / 44 / 4
Maksimalna snaga (KS / o/min):120 / 500090 / 4000
Maksimalni obrtni moment (Nm / o/min):206 / 1750200 / 2000
Maksimalna brzina (km/h):198178
Ubrzanje 0 - 100 km/h (s):8,811,8
Kombinovana potrošnja (L/100 km):6,14,5
Cena u Italiji, Progression (Euro):16.35017.350
Cena u Italiji, Distinctive (Euro):17.95018.950


Goran Sarić - Automagazin

No comments: