Thursday, September 11, 2008

Dve trke Porsche Cup-a za Sebastiena Loeba

Dve trke Porsche Cup-a za Sebastiena Loeba

Branilac titule i aktuelni lider Šampionata Sveta u reliju, Francuz Sebastien Loeb, pauzu u svom „glavnom“ sportu iskoristio je da svoje vozačko iskustvo dopuni novim izazovima. Iako se nije proslavio na trci Porsche Carrera Cupa na stazi d’Albi Loeb je pre svega zadovoljan što je iskusio nova uzbuđenja.


Za prvu trku Sebastien se kvalifikovao kao dvanaesti, na kraju prvog kruga je bio već osmi ali kako je počela kiša, Super Seb se već u drugom krugu našao van staze. U trku se vraća kao 22 i u sledećih 20 krugova uspeo je da pretekne 15 vozača i kroz cilj prođe kao sedmi. U drugoj trci trkačkog vikenda nakon kontakta u prvoj krivini Loeb odustaje nakon pucanja pneumatika i odlaska u boks. “Uistinu sam uživao i zahvalan sam ljudima koji su mi omogućili ovaj nastup. Ove kružne sprint trke su novo iskustvo za mene i sigurno sam nekoliko novih stvari naučio tokom vikenda.“ - izjavio je Sebastien nakon završetka svog nastupa u Porsche Carrera Cup-u.

Petar Janković - Automagazin

No comments: