Tuesday, September 9, 2008

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Ubrzo posle svetske i evropske premijere kompanija "Autočačak" je svim ljubiteljima dobrih automobila predstavila novu Škodu Superb, najveće vozilo u klasi automobila koje proizvodi fabrika Škoda. Novi Superb zasijao je punim sjajem na prezentaciji u hotelu HayatKompanija Autočačak planira ove godine da u Srbiji plasira 5.000 Škodinih vozila, što će od 1996. godine, kada je ova kompanija postala generalni uvoznik, dostići broj od 35.000 prodatih vozila.

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

U odnosu na prošlu godinu, prodaja automobila marke Škoda porasla je za 30%, što predstavlja odličan rezultat i potvrdu profesionalnog i kvalitetnog poslovanja kompanije "Autočačak" i njenih 220 zaposlenih radnika. Kompanija je postigla značajne rezultate u prodaji vozila velikim kupcima, kao što su državne institucije, velike firme i "rent a car" kuće.

"Na osnovu polugodišnjeg izveštaja vidi se da će se i ove godine nastaviti trend rasta prodaje Škodinih vozila kod nas. Očekujemo da ova godina donese 25% bolji rezultat nego prethodnaSvakako će to uticati da Škodini automobili zadrže primat u prodaji vozila na koje se plaća carina, a i da Autočačak sa godišnjim prometom od skoro 6 milijardi dinara, učvrsti svoju poziciju među 50 najuspešnijih srpskih kompanija." - izjavio je Milenko Kostić, vlasnik kompanije "Autočačak".

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Trenutno prodajno-servisna mreža na teritoriji Srbije i Crne Gore broji 25 ovlašćenih prodavaca i 40 autorizovanih servisa. Od toga sedam prodajno-servisnih centara sagrađeno je u poslednje dve godine, po najnovijim standardima "Škoda Auto" na bazi SHOOWROOM koncepta. U planu je otvaranje još dva ovakva centra do kraja godine sa čime se mreža ovlašćenih Škoda hendlera svrstava u red najsavremenijih prodajno-servisnih mreža u svetu.

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Na konferenciji za medije prisutnim VIP zvanicama i pripadnicima "sedme sile" obratio se i generalnbi direktor kompanije "Autočačak", Milun Todorović, koji je najavio zanimljivu humanitarnu akciju: "Pored toga što uspešno poslujemo, želimo da budemo i socijalno odgovorna kompanija prema društvu. Zadovoljstvo mi je da istaknem da predstavljanje nove Škode Superb ima humanitarni karakter, jer će od svakog prodatog automobila "Autočačak" izdvojiti 10.000 dinara i donirati akciji "77 žena u 7 dana", kuće B92 i Instituta za onkologiju, za kupovinu novog mamografa." Podsetimo, rak dojke je najčešća maligna bolest u Srbiji i jedan od glavnih uzroka prevremene smrti naših žena: od 100 pacijentkinja kod kojih je otkriven rak, 29 ima rak dojke, a više od dve trećine od toga su slučajevi kada je uspešno izlečenje nemoguće, a ishod fatalan. Otkrivanjem bolesti u početnoj fazi visoka smrtnost mogla bi da bude značajno umanjena, ali Srbiji u ovom trenutku nedostaje 50 mamografa, koji bi bili raspoređeni po zdravstvenim centrima i domovima zdravlja širom zemlje. U više od 90% slučajeva rak dojke u početnim fazama izuzetno uspešno se leči.

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Od maja 1996. godine "Autočačak" je generalni uvoznik firme "Škoda Auto" iz Češke za teritoriju Srbije i Crne Gore, što je ovu kompaniju učinilo liderom u prodaji uvoznih putničkih automobila na ovim prostorima u poslednjih dvanaest godina. Potvrda uspešnosti su i mnogobrojna priznanja za najuspešnijeg uvoznika vozila, za najprodavanije modele i mnoga druga priznanja. Kompanija Škoda je pre tri godine proslavila 100 godina postojanja. Prošle godine prodato je više od 630.000 vozila Škode u svetu. Ove godine planirana je prodaja 720.000, a za 2010. godinu milion vozila. Škodina vozila se prodaju u više od 100 zemalja sveta. , a proizvodne linije se nalaze u sedam zemalja. Trenutno zapošljava 26.000 radnika samo u Češkoj. Kuriozitet je da Škoda već pet godina proizvodi vozila samo za poznate kupce, odnosno sve što se proizvede je već unapred prodato, pa se iz tog razloga ubrzano radi na otvaranju novih proizvodnih kapaciteta širom sveta (Kina, Indija, Rusija) kao i na proširenju postojećih.


Goran Sarić - Automagazin

No comments: