I podvozje je u skladu sa performansama, pa je SUV opremljen adaptivnim sistemom oslanjanja i elektronski kontrolisanim amortizerima. Q7 V12 TDI se od ostale sabraće razlikuje po proširenim blatobranima, zatamnjenom zadnjom signalnom grupom, i ovalnim završecima izduvnih cevi. Panoramski krov je dostupan kao opcija, a podvozje ima čeličnu zaštitu. U ponudi su i 21 inčni naplaci sa moćnim osmoklipnim kočionim čeljustima. Cena Audijevog terenca je u Nemačkoj 130 600 evra. O kakvom se zapravo automobilu radi moćićete iz „prve ruke“ da pročitate i u jednom od narednih brojeva magazina Vrele Gume.
Wednesday, September 10, 2008
„IMA LI KO JAČI?“
I podvozje je u skladu sa performansama, pa je SUV opremljen adaptivnim sistemom oslanjanja i elektronski kontrolisanim amortizerima. Q7 V12 TDI se od ostale sabraće razlikuje po proširenim blatobranima, zatamnjenom zadnjom signalnom grupom, i ovalnim završecima izduvnih cevi. Panoramski krov je dostupan kao opcija, a podvozje ima čeličnu zaštitu. U ponudi su i 21 inčni naplaci sa moćnim osmoklipnim kočionim čeljustima. Cena Audijevog terenca je u Nemačkoj 130 600 evra. O kakvom se zapravo automobilu radi moćićete iz „prve ruke“ da pročitate i u jednom od narednih brojeva magazina Vrele Gume.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment